Dbając o najwyższą jakość świadczonych usług, AMW TBS “KWATERA” Sp. z o.o. uruchomiła nowoczesny system e-kartoteka, pozwalający na elektroniczną komunikację między Mieszkańcem i Administratorem Nieruchomości. Dzięki wprowadzeniu nowych udogodnień każdy Mieszkaniec będzie miał możliwość, przy pomocy telefonu lub logując się na stronie http://e-kartoteka.pl na komputerze stacjonarnym, przez 24 godziny na dobę, 7 w dni w tygodniu,  zgłosić usterkę, przeczytać ogłoszenie Administratora oraz pobrać w wygodny sposób wzory dokumentów.  

E-kartoteka jest produktem dostarczonym przez firmę Mieszczanin, działającą na rynku, od 1987 roku, zajmującą się rozwiązaniami informatycznymi dla zarządców nieruchomości. Rozwiązania oferowane przez Mieszczanina odpowiadają na realne potrzeby mieszkańców.

Jak skorzystać z systemu e-kartoteka ?

W celu skorzystania z e-kartoteka należy wypełnić Deklarację i dostarczyć do Administratora Nieruchomości. Formularze Deklaracji są dostępne na stronie www.amwkwatera.pl – w celu pobrania Deklaracji proszę kliknąć tutaj. Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionej Deklaracji Administrator Nieruchomości dostarczy indywidualny login i hasło.

W celu zalogowania się do e-kartoteka na komputerze stacjonarnym lub laptopie, należy wejść w zakładkę Strefa Mieszkańca/e-kartoteka na stronie www.amwkwatera.pl lub kliknąć tutaj . Do zalogowania się do platformy e-kartoteka wykorzystuje się otrzymany login i hasło.  Istnieje również możliwość korzystania z  e-kartoteka w urządzeniu mobilnym – telefon, tablet z systemem Android lub iOS. W tym celu należy pobrać darmową  aplikację e-kartoteka ze Sklepu Play lub App Store. Do aplikacji można się zalogować przy pomocy otrzymanego loginu i hasła.