AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Oddziału Terenowego Wielkopolskiego
Miejsce pracy: Poznań
Do zadań na stanowisku należy w szczególności:
- wsparcie zarządzania Oddziałem, w tym kierowanie pracą i koordynowanie działań podległych pracowników (ok. 20 osób); zastępowanie Dyrektora Oddziału;
- reprezentowanie Spółki w zakresie kompetencji Oddziału, na podstawie otrzymanych pełnomocnictw;
- nadzorowanie realizacji umów o zarządzanie nieruchomościami;
- współtworzenie planów finansowych, sprawozdań i innych, których obowiązek tworzenia wynika z wewnętrznych regulacji Spółki – w zakresie swoich właściwości;
- realizowanie planów, bieżące monitorowanie poziomu kosztów Oddziału;
- gospodarowanie zasobami osobowymi, finansowymi i materialnymi oraz zapewnienie przestrzegania dyscypliny i czasu pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i przepisów Kodeksu Pracy oraz wewnętrznych procedur.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne, zarządzanie, administracja),
- wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania nieruchomościami, poświadczona licencją zawodową lub certyfikatem zarządcy nieruchomości lub studiami podyplomowymi z zarządzania nieruchomościami,
- 2 lata doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
- 3 lata doświadczenia na stanowisku managerskim,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem w strukturze rozproszonej,
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów, o mieszkaniowym zasobie gminy, o własności lokali, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks pracy,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, skuteczność w działaniu.
OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dużą samodzielność w działaniu,
- program wdrożeniowy do pracy na stanowisku,
- wsparcie centralnych jednostek organizacyjnych,
- finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
- bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia na atrakcyjnych warunkach pakietu dla rodziny,
- dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia na atrakcyjnych warunkach kart dla rodziny,
- możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.),
- elastyczny czas pracy (możliwość wykonywania pracy częściowo zdalnie).
Prosimy o przesyłanie CV na adres hr@amwkwatera.pl z dopiskiem w temacie: Zastępca Dyrektora Oddziału – wyłącznie osoby spełniające wymagania. Dokumenty aplikacyjne należy przesłać w formacie pdf., aplikacje w innym formacie zostaną odrzucone. Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
WAŻNE! Prosimy o umieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w procedurze rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Zastępca Dyrektora Oddziału”.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”