kwatera@amwkwatera.pl

22 379 45 45

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami – Koordynator – Głębokie

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.

Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami – Koordynator
(wymiar etatu: 1)

Miejsce pracy: Głębokie

Zakres zadań:

Realizacja zadań przyporządkowanych Wydziałowi Kontraktów Specjalnych, w szczególności:

  • Nadzór nad realizacją usług sprzątania wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami.
  • Regularna weryfikacja poziomu czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych zgodnie z harmonogramem
    i zakresem prac.
  • Przygotowywanie raportów z realizacji usług, w tym informacji o stanie wykonania zadań, problemach oraz podjętych działaniach naprawczych a także zestawień z wykonania usługi do celów rozliczeniowych.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z Wykonawcami i Zleceniodawcami usług, dostępność 24/7 telefonicznie.
  • Przyjmowanie, koordynacja i nadzór nad zgłoszeniami dotyczącymi zleceń dodatkowych, pilnych prac sprzątających, porządkowych oraz awarii.
  • Współpraca z przedstawicielami armii amerykańskiej (POC SA) w zakresie uzgodnień związanych z realizacją usług.
  • Zapewnienie płynnej komunikacji między Wykonawcą, Zamawiającym a przedstawicielami armii amerykańskiej (POC SA) w języku angielskim (poziom B1).
  • Monitorowanie stanu technicznego budynków i terenów zewnętrznych.
  • Nadzór nad realizacją usług prania w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami.
  • Kontrola i nadzór, transportu oraz procesu przekazania brudnego i odbioru czystego prania pod względem jakościowym, ilościowym oraz zgodności z ustalonymi procedurami.
  • Kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach.
  • Organizacja i koordynacja pracy osób obsługujących punkty zdawczo-odbiorcze prania.
  • Sporządzanie raportów z realizacji usług, w tym ilości prania, terminowości oraz ewentualnych problemów technicznych lub logistycznych.
  • Przygotowywanie zestawień asortymentu oddawanego do prania celem prawidłowego rozliczenia.
  • Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących pilnych lub dodatkowych potrzeb i zapewnienie ich terminowej realizacji.
  • Przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie reklamacji dotyczących jakości usług pralniczych zgodnie z zatwierdzonymi procedurami.
  • Dbanie o odpowiedni stan techniczny punktów zdawczo-odbiorczych prania oraz higieniczne zgodne z BHP warunki pracy tych punktów.
  • Weryfikacja jakości prania, w tym czystości, dezynfekcji i stanu asortymentu po zakończonym procesie pralniczym.
  • Nadzór nad pozostałymi umowami zawartymi przez Spółkę na usługi nie wymienione powyżej.
  • Współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy; dokonywanie niezbędnych uzgodnień przy prowadzeniu spraw wspólnych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, co najmniej B1
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 letnie,
  • licencja zarządcy nieruchomości – mile widziana
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
  • umiejętność kierowania zespołem, systematyczność, dokładność, samodzielność, inicjatywa własna, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny.

Osoby spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłania CV (wymagane w formacie pdf.) na adres: hr@amwkwatera.pl z dopiskiem w temacie wiadomości Specjalista ds. administrowania nieruchomościami KoordynatorGłębokie

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

UWAGA! WAŻNE!

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonego procedury rekrutacyjnej:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami KoordynatorGłębokie

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Aplikuj

    Załączniki (CV, portfolio)


    * Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją. (wymagane)
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.

    AMW Kwatera
    Skip to content