AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami – Koordynator
(wymiar etatu: 1)
Miejsce pracy: Głębokie
Zakres zadań:
Realizacja zadań przyporządkowanych Wydziałowi Kontraktów Specjalnych, w szczególności:
- Nadzór nad realizacją usług sprzątania wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami.
- Regularna weryfikacja poziomu czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych zgodnie z harmonogramem
i zakresem prac. - Przygotowywanie raportów z realizacji usług, w tym informacji o stanie wykonania zadań, problemach oraz podjętych działaniach naprawczych a także zestawień z wykonania usługi do celów rozliczeniowych.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z Wykonawcami i Zleceniodawcami usług, dostępność 24/7 telefonicznie.
- Przyjmowanie, koordynacja i nadzór nad zgłoszeniami dotyczącymi zleceń dodatkowych, pilnych prac sprzątających, porządkowych oraz awarii.
- Współpraca z przedstawicielami armii amerykańskiej (POC SA) w zakresie uzgodnień związanych z realizacją usług.
- Zapewnienie płynnej komunikacji między Wykonawcą, Zamawiającym a przedstawicielami armii amerykańskiej (POC SA) w języku angielskim (poziom B1).
- Monitorowanie stanu technicznego budynków i terenów zewnętrznych.
- Nadzór nad realizacją usług prania w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami.
- Kontrola i nadzór, transportu oraz procesu przekazania brudnego i odbioru czystego prania pod względem jakościowym, ilościowym oraz zgodności z ustalonymi procedurami.
- Kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach.
- Organizacja i koordynacja pracy osób obsługujących punkty zdawczo-odbiorcze prania.
- Sporządzanie raportów z realizacji usług, w tym ilości prania, terminowości oraz ewentualnych problemów technicznych lub logistycznych.
- Przygotowywanie zestawień asortymentu oddawanego do prania celem prawidłowego rozliczenia.
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących pilnych lub dodatkowych potrzeb i zapewnienie ich terminowej realizacji.
- Przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie reklamacji dotyczących jakości usług pralniczych zgodnie z zatwierdzonymi procedurami.
- Dbanie o odpowiedni stan techniczny punktów zdawczo-odbiorczych prania oraz higieniczne zgodne z BHP warunki pracy tych punktów.
- Weryfikacja jakości prania, w tym czystości, dezynfekcji i stanu asortymentu po zakończonym procesie pralniczym.
- Nadzór nad pozostałymi umowami zawartymi przez Spółkę na usługi nie wymienione powyżej.
- Współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy; dokonywanie niezbędnych uzgodnień przy prowadzeniu spraw wspólnych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, co najmniej B1
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 letnie,
- licencja zarządcy nieruchomości – mile widziana
- znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
- umiejętność kierowania zespołem, systematyczność, dokładność, samodzielność, inicjatywa własna, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- szkolenia zawodowe,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dodatkowe ubezpieczenie,
- pakiet socjalny.
Osoby spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłania CV (wymagane w formacie pdf.) na adres: hr@amwkwatera.pl z dopiskiem w temacie wiadomości Specjalista ds. administrowania nieruchomościami Koordynator– Głębokie
Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
UWAGA! WAŻNE!
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonego procedury rekrutacyjnej:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami Koordynator– Głębokie
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”