AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
(wymiar etatu: 1)
Miejsce pracy: Świnoujście
Zakres zadań:
- realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
- protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
- przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków
- nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji;
- dokonywanie odczytów wskazań liczników
- rozliczanie kosztów dostawy mediów
- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami
- bieżący kontakt z lokatorami
- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem nieruchomościami min. 2 lata – mile widziane doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych,
- licencja zarządcy nieruchomości lub ukończone studia podyplomowe z zarządzania nieruchomościami lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami – będzie dodatkowym atutem,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę
- mile widziana znajomość programu Mieszczanin
- prawo jazdy kat. B
- możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem)
- dobra organizacja pracy, rzetelność, samodzielność, zaangażowanie.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy),
- możliwość korzystania z zadaniowego systemu czasu pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
- bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia kart dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.).
Osoby spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) na adres: hr@amwkwatera.pl, z dopiskiem w temacie wiadomości: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami – Świnoujście
Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
UWAGA!WAŻNE!
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami- Świnoujście
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”